Fredagkväll

Hej allihopa!

Har varit ledig ifrån skolan idag och det har faktist varit skönt. Jag har spenderat dagen med min pojkvän och sedan gick jag till min syster och hennes pojkvän. Där bjöds det på middag och sedan blev det film/spel. Åkte hem tidigare än väntat pga att jag inte ville ta bussen, så min bror kom och hämtade mig.

Jag sitter just nu hemma. Har duschat och pluggat, så nu är alla saker som jag skulle göra för idag gjorda. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Det är fredag och jag sitter hemma, det är lite ovanligt och jag har glömt hur det är att vara hemma på en helg, speciellt när man är ensam. Har inte lust att göra något speciellt heller, men är sugen på att möblera om i mitt rum lite kanske eller fortsätta med pluggandet? Vilket jag inte behöver göra för att jag har bara ett matteprov på måndag och känns som att jag kan det... Vi får se helt enkelt!

Nej, nu har jag inget mer och säga.. Ni får ha en bra kväll. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0