30e mars 2010!

Hej allihopa!

Skoldagen har varit hur bra som helst. Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik innan jag ska sätta igång med att plugga till läxförhöret/provet, vad jag nu ska kalla det som jag har imorgon. Det känns som att det är så mycket, vilket det också är, men att jag gör det större än vad det faktist kan vara. Borde nog ha börjat lite tidigare med att plugga till det, men jag får hålla tummarna för att det går bra helt enkelt.

Annars då? Två dagar kvar i skolan innan jag går på lov och det är hur UNDERBART som helst. Längtar speciellt tills på fredag. Allt flyter på så otroligt bra nu och hoppas att det håller i sig nu! =) Vilket det oftast brukar.

Nu ska jag lyssna lite till och sedan sätta igång. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0