21e mars 2010

God morgon allihopa!

Igår kväll spenderade jag min dag/natt med min älskling. Vi kollade bara på film och pratade hur länge som helst. Jättemysigt... Dock var vi så trötta, men han tvingade mig att vara vaken endå.

Vaknade upp för en liten stund sedan och ska strax äta frukost. Sedan blir det att kolla på någon film innan jag sticker iväg och hälsar på min syster och hennes man. Kan nog bli trevligt! =)
Lär spendera hela min dag där och sedan när jag åker hem ska jag duscha, packa inför imorgon och sedan bara njuta av kvällen hemma! Det är ju som sagt dags att ladda upp inför en ny vecka. Nu är det bara två veckor och sedan har vi lov. Det är UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0