16e mars!

Hej allihopa!

Var så otroligt trött i morse att jag knappt kunde hålla ögonen öppna, trots att jag hade lagt mig väldigt tidigt. Men det var bara att gå upp och få i sig frukost och piggna till. Idag har vi alla nior haft Nationella prov i engelska.
Det gick bra för mig, dock var hördelen väldigt svår, men det gick ifall.

Sitter hemma just nu med en lång rast på tre timmar!! Helt onödigt för att sedan har jag bara en lektion vid två. Dom kunde lika gärna ha skippat den lektionen, så att vi kunde ha slutat tidigare. Hehe.. Jag funderar på att lägga mig och sova en stund, jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Är på ett underbart humör, solen lyser ute och imorgon firar jag & mannen 7månader.. Jag är glad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0