15.00

Efter att inte ha bloggat på tre dagar så har helgen gått åt att min syster som bor i Malmö har varit här och hälsat på. I fredgas så bowlade vi ett gäng och sedan festade vi vidare. I lördags så var jag på 50 års middag med min pojkvän, vilket var jättetrevligt. Söndagen spenderade jag med min pojkvän och var hemma bara.

Nu är det måndag och en ny vecka har satt igång. Endast fyra skoldagar och sedan är det påsklov som gäller. Hur underbart? SÅÅÅ här underbart. Men innan det är påsklov så har jag plugg som måste bli gjort. Trots att jag är hur trött som helst så ska jag strax sätta igång och håller på tills jag inte orkar mer.

Hoppas ni får en trevligare dag än mig. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0