100310

Hej bloggen!

Onsdag idag och skoldagen har gått rätt så fort än så länge, har endast två lektioner kvar, vilket är underbart! =) Är lite trött idag men på ett underbart humör faktist! Och när jag läser mitt horoskop och ser att det stämmer exakt, så blir jag ännu gladare!

Har fått gjort en uppssatskrivning idag och gjort ett gammalt nationellt prov i engelska! Satte mig även i biblioteket innan och fick undan lite plugg. Känns jättebra och ha det gjort. Nu kan jag satsa på min svenska läxa som jag ska sätta igång med strax, får passa på när jag sitter hemma och har långrast.

Efter skolan åker jag till Kinna och fikar med Steph! Trevligt! När jag kommer hem blir det plugg hela kvällen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0