100307

Hej allihopa!

Vi var ju som sagt på bio igår kväll och såg Alice I Underlandet i 3D. Jag tyckte inte om filmen alls, vet inte om det var för att jag var så himla trött eller något annat. Tror faktist jag har haft för höga förväntningar på filmen, vilket var tråkigt.
Var så underbart att få komma hem och krypa ner under täcket med min älskling ifall! =)

Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik, gör inte alls mycket, fast det är skönt med tanke på att det faktist är söndag. Min älskling gick och la sig en stund, men jag hade ingen lust för att då somnar jag inte ikväll..

Jag ska bara ha en lugn dag med att umgås med min pojkvän tills jag åker hem och sedan ska jag kolla tv/plugga hela kvällen. Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0