100306

Hej bloggen!

Lördag idag och jag är glad, men mår inte så jättebra för den delen. Igår började det med förfest hos Adam och sedan åkte vi vidare till festen. Jag hade en kanon kväll men dock med för mycket alkohol. Fyfan, det blev alldeles för mycket, men jag hade så kul!
Resultatet visar idag att jag trots det inte borde ha druckit så mycket.. Hehe!

Vaknade rätt tidigt med min älskling idag. Vi har inte gjort mycket, började kolla på en film innan men gick och la oss, fast jag kunde inte somna om trots min trötthet. Men min kära pojkvän ligger allt och sover gött i sängen...

Idag ska vi ett gäng iväg på bio och vi ska se Alice I Underlandet. Jag ser fram emot att se filmen jättemycket. Och nu när jag endå är inne på det hela med bion så säger jag något helt annat som att jag fick en Canada Goose jacka igår med världens finaste päls! Jag är helt överlycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0