100305

God morgon allihopa!

Kände verkligen inte för att gå till skolan idag, något hindrade mig så jag fick stanna hemma istället. Men för att göra lite nytta medans jag faktist är hemma så ska jag städa, plugga och duscha! Och eftersom att jag är rätt snabb på det som står först på listan så känner jag att det kommer att ha ett enormt flyt! Känns ganska greato.

Solen ljuser ute, men det känns som att det är sjukt kallt, nästan så att man knappt vill sätta foten ute. Vilket jag tror stämmer också. Men jag är på ett otroligt bra humör idag och jag hoppas verkligen att det håller sig till ikväll då vi tjejer ska festa!

Nu ska jag sätta igång. Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0