00.42

Nu är jag hemma igen! Jag vet inte riktigt om jag har haft roligt eller inte ikväll, för jag har varit så himla trött så det inte är sant. Jag tror att denna veckan har tagit så jäkla hårt på mig med allt pluggandet och sovit dåligt sedan onsdags. Men det är otroligt skönt att vara hemma nu, trots att det hade varit underbart att krypa ner jämte en varm famn.

Jag kollar just nu på en film som visas på tv4. Den har precis börjat, så kan inte riktigt säga vad jag tycker om den heller. Kollar nog en stund till och sedan tänkte jag läsa lite ur boken Mein Kampf. Samah kom hem med den idag och överraskade mig, ni kan ju gissa hur glad jag blev. Har velat läsa den boken jättelänge och nu kan jag äntligen göra det.

Hoppas ni har haft en bra fredagskväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0