WORD

Gick igenom alla kanalerna på tv innan och självklart gick jag förbi 5an, där de visar The Ring och så typsiskt så skall det komma upp något otäkt. Jag gillar det inte och nu kan jag inte sova. Är hur trött som helst och skulle kunna somna på plats om det inte vore för filmen..

Känner för att ta mig en lång sovmorgon imån. Ska bli riktigt underbart faktist! Sedan får jag se vart dagen leder mig. Sägs att det skall vara fint väder, så jag tror jag sticker över till min syster och umgås med henne lite i det underbara vädret. Men vi får se, inga planer satta än och jag får se vad jag har lust till imorgon.

Känner för att åka utomlands igen. Eller bara komma bort till ett skönt ställe för ett litet tag och bara leva. Men det ska alltid vara så komplicerat med sådant. Betydlig saknad till min familj och vi skall inte ens gå in på min pojkvän.. En vecka borta ifrån varandra fick mig att inse att jag nog aldrig åker bort utan honom igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0