Up and down

Har haft en så otroligt slapp dag men endå härlig. Filmen jag skulle se ledde istället till att jag gick och la mig i ungefär två timmar. Vaknade upp vid sex och har kollat på tv ända sedan dess, vilket jag gör nu också.
Har ett otroligt roligt liv måste jag säga.. Nej, men jag tycker/älskar mitt liv ganska så mycket och tv är en stor del av mig också, för er som ville veta!

Har slängt in en pizza i ugnen också som familjen skall äta ikväll. Idag var det jag som stod för kvällens middag och det blev pizza köpt ifrån affären. Kommer att smaka kanon gött!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla tv och sedan blir det nog en kvällspromenad! Puss!




Jag och Claes i våra bästa dar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0