UNDRESS TO THE BEAT

Jag har haft en helt fantastiskt bra dag. Känns underbart att få gå och lägga sig och känna att allting är så himla bra.
Lyssnar på musik gör jag just nu och pratar med några vänner på msn.

Jag är så otroligt glad och framöver händer det så mycket grejer och väldigt roliga grejer. Jag har ifall hittat min balklänning och avslutningsklänning så det känns greato. Allt börjar falla på plats och det är bra. Jag behöver det just nu.
Inte nog med det, jag ska även åka utomlands om elva dagar med Steph&Zarah och det lär bli en perfekt resa.


Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det fredag och jag ska upp tidigt för att åka och bada/sola med Steph och sedan ska jag åka och shoppa med min mami & syster, så det lär bli en helkväll med dom. Trevligt!

So long. xxxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0