Tisdag

Igår hade jag en väldigt bra dag. Först var det skola som gällde och sedan var jag hemma snabbt och sedan mötte jag upp Cleez. Spenderade dagen med honom och det blev att vi lagade mat, kollade på film och myste massa!
Åh vad jag saknat den killen!

Vaknade upp med honom i morse. Vi kollade tv och sedan blev det frukost och jordgubbar. Jättegott! =) Mötte upp Steph efter att ha tagit farväl av min älskade. Vi handlade lite grejer och pratade bara. Vi ska mötas upp lite senare igen.

Nu sitter jag i mitt rum och är väldigt mätt. Ska hoppa in i duschen strax och sedan röja undan lite i mitt rum. Känns som att det behövs, för konstigt nog hamnar grejer här hur som helst.. Slutresultat: JOBBIGT!

Talk to you latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0