Saturday

Hej bloggen!

Jag har haft en helt fantastiskt bra/rolig vecka med vänner och min pojkvän. Har inte haft så här roligt på ett bra tag.
Har gjort lite allt möjligt som att ha avslutning ( vilket innebär att jag har sommarlov!! ), studentfirande, kalas och så har jag bara njutit/druckit och hängt med vänner.

Nu sitter jag hos min pojkvän med hans vänner och kollar fotboll. Lite senare så ska jag och min pojkvän ha myskväll och äta gott. Längtar redan!!

Har spenderat min dag genom att packa och handla grejer. Imorgon åker jag, Steph och Zarah nämligen till Malmö och på måndag åker vi till Danmark och sedan utomlands. Jag kan knappt fatta det! Det har gått otroligt fort och jag längtar så himla mycket.. Får hoppas att jag inte glömt och lägga ner något i väskan nu.. Dör nog annars.

Vi hörs kanske imorgon eller om en vecka!! Ha det fint tills dess. xxx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0