SATURDAY

Nu är jag hemma igen efter att ha varit utomlands i en vecka med tjejerna. En helt okej resa. Orkar inte gå in på detaljer, men bilder kommer upp så fort jag skrivit ut dom.

Annars så har jag spenderat mina dagar sedan jag kom hem med att umgås med min härliga pojkvän som jag saknat så himla mycket. Trevligt har det varit ifall! =) Firade även midsommar med han trots att han var lite sjuk.. Men det funkade ändå. Hade en mysig dag.

Nu är jag hemma igen ifall! Senare idag ska jag vara barnvakt och även ha tacokväll med Steph. Har varit så sjukt sugen på det och nu äntligen får jag äta det.. Haha! Så ser min lördag ut i prinicip. Vad ska ni göra?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0