På jakt..

Både igår och idag har varit härliga dagar! Igår kollade jag på fotboll med min pojkvän och hans vänner. Sedan gick vi hem och åt/myste hela kvällen tills det var dags att lägga sig. Jag vaknade upp ganska tidigt idag och har legat i soffan och kollat tv hela morgonen ungefär, tills det var dags att börja fixa och ta på sig.
Jag och min kära pojkvän begav oss till S&K. Vi gick till affären och sedan grillade vi och det var hur ganska roligt.
Har spenderat nästan hela min förmiddag där och sedan tog jag taxi hem för att bussen valde att bara åka förbi mig.. haha!

Nu kom jag precis hem för en stund sedan efter att ha varit på cykeljakt med Steph. Jag behöver en cykel, men hittar ingen som vill sälja en till mig. Tycker lite synd om mig själv på den fronten. En cykel hade förgyllt mitt liv så mycket just nu. Så bor ni i Mark och har en cykel till salu, så hojta gärna till.. Ska helst vara i form av en så kallad " Kärringcykel "...

Nu ska jag duscha och sedan blir det tv/fotboll/tacos ikväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0