Orkar inte

Nu är jag hemma igen och det känns faktist underbart! Jag orkar inte vara ute i solen mer.. Det är så varmt och jobbigt.

Efter att ha varit och shoppat/lunchat med min pojkvän, så gick jag några ärenden med Steph & Samah. Nu har jag äntligen beställt linsundersökning och jag fick en redan på torsdag, vilket känns jättebra!! Tänk vad härligt och äntligen kunna se bättre än vad jag gör just nu.. hehe. Sedan var vi och hyrde filmer till den omtalade kvällen imorgon, då jag e bjuden på Twilight Movie Night! Kan nog bli roligt! =)

Och som sagt, nu är jag äntligen hemma.. Vet inte alls vad jag ska göra, men tror jag ska kolla på film för att fördriva tiden lite. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0