JAG TROR MINSANN MIN SJÄL DÖR AV SVÄLT

Jag har haft en jättebra dag. Det har varit hur skönt väder som helst, så jag och Steph bestämde oss för att åka och bada. Första gången jag badar i år och det skall bli många gånger till. Det var jätteskönt och trevligt! =)

Kom hem för någon timma sedan och sedan dess har jag ätit och suttit på golvet i mitt rum och lyssnat på musik. Har varit jätteskönt faktist. Man får rensa tankarna lite då, vilket jag behöver känner jag. Om någon timma ska jag möta upp Steph och vi ska åka till MC för att äta kvällsmat och kanske äta någon god glass.

Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik och bara sitta här.. Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0