Finally!

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på en lektion där vi kollade på film och fick tillbaka våra gamla prov/läxförhör. Vi fick även ett fint tal av våran engelskalärare. Kändes som att man skulle fälla en eller två tårar.
Sedan rensade jag snabbt ur mitt skåp. Jag är väldigt noga med att ha ett fint skåp, så det gick rätt fort.

Nu är jag ifall hemma igen och det känns ganska underbart. Det regnar jättemycket ute och det känns inte lockande att gå ut alls idag. MEN jag tror jag inte skall gå på min bal trots allt. Så jag vill istället göra något annat som att dricka några cider och umgås med härliga människor. Får inte glömma att lyssna på underbar musik också.
Snart är det sommar hörrni! Jag kan inte fatta det. Det har gått så otroligt fort och nu slutar jag snart nian.

Nu är jag dö trött. Men ska möblera/städa mitt rum och sedan lägga mig ner och kolla tv tills jag känner att det är nog. Ha en fin dag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0