En lista

Senaste

Låt du hörde: Akcent – Thats my name.

Film du såg: Huset vid sjön

Mat du åt: Pizza igår kväll

Kram: Från min pojkvän

Puss: Från Claes igår

Känslan: Saknad

Resa: Senaste resan var Tunisien.


Glädje: Twiligt Movie Night!

Dröm: Ingen dröm alls

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Steph

Personen du fick sms av: Steph

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig tror jag..

Gången du var utomhus: Igår

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Var ett bra tag sedan.

Saken du köpte: Godis

Allmänt

Ska bli skoj: Att se Jose Gonzalez i augusti!!

Ska inte bli skoj att: Det återstår och se vad som inte blir skoj..


Sparar till: Sparar nog inte till något speciellt.. tror jag.

Pålägg som gäller: rostbiff och ost!! Ett måste.

Önskar att jag var bättre på: Att vara ensam. Suger på det.

Dagens dryck: Mjölk

Vad saknar du: Claes och Zahara står högst på listan.

Tre band/artister: Jose Gonzalez, Akcent, Inna.


Vad har du gjort idag: Vaknat, duschat, suttit vid datorn, tvn.

Brukar du svära mycket: Haha, nja en del ifall.

Hur tidigt stiger du upp: Helst efter 10

På helgerna: Det är olika, men tolv kanske.

Vad ska du göra ikväll: Ikväll är det Twilight Movie Night!

Hur många timmar sover du per natt: 7-8

Vem är snyggast i världen: Omöjligt och bara välja en..

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Jag träffade min kärlek.

Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning

Längd: 163/164 tror jag.. Ingen koll riktigt.

Vikt: Håller jag för mig själv!

Byter gärna garderob med: Typ alla coola unga kändisar

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Don’t remember

Mitt rum kan beskrivas som: Stort och härligt.

Mig själv med tre ord (just nu): Hungrig, hungrig, hungrig.

Jag tränar: Hmm.. Aldrig.

Jag ville bli när jag var liten: Polis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0