6juni

God morgon allihopa!

Har knappt koll på dagarna längre. Men det känns konstigt nog skönt och inte göra det. Om en vecka så är det avslutning, vilket innebär att jag har sommarlov och det startas med att få se Salem Al Fakir och sedan åka utomlands. Känns som en riktigt bra start.

Annars så har denna helgen inte innebärt så mycket. I fredags shoppade jag och sedan tog jag & Steph det lugnt. Igår kväll så blev det fest och tillslut hamnade vi hos Adam&Cleez. Hade en helt okej kväll.
Idag är det söndag och Sveriges nationaldag ( Inget jag är noga med alls.. ) men endå. Vet inte vad jag ska göra idag. Tror jag ska rensa ut hela min och Samahs lägenhet. Det finns så mycket grejer som är så sjukt onödiga!!

Nej, nu sätter jag igång innan det blir försent. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0