2juni

Hej allihopa!

Hände en sak igår som jag inte förväntade mig, fast jag egentligen gjorde det. Så det känns lite tungt för tillfället, men jag försöker vara stark och klara mig ändå. Jag försöker och inte bryta ihop, utan att ta mig till nästa steg och må bra. Vad hade jag gjort om jag inte hade haft vänner vid min sida just nu?!

Annars så lyssnar jag på musik och pratar med en vän. Jag tänkte sitta här en stund till och sedan börja fixa mig. Det är så himla fint väder ute idag och jag känner att det enda jag vill göra idag är att vara ute.
Dagens planer är att grilla och förhoppningsvis ta någon drink. Jag behöver det just nu mer än någonsin.. hehe!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0