21.05

Efter försök att ladda upp bilder så vill det inte funka. Förstår inte varför. Jobbigt!

Annars så har jag velat runt här hemma med hög musik och städat mitt rum. Sedan har jag varit i affären och handlat mat med Steph. Sedan gick vi hem till mig och färgade hår/fixade mat och nu sitter jag här ensam igen. hehe. Jag är barnvakt pga att mina föräldrar är borta någonstans. Väldigt tråkigt på en lördag, men det känns inte som lördag så det är faktist helt okej. Det mindre roliga är ju att The ring ett och två går på tv idag och jag hade velat se dom med min pojkvän.. för jag vågar nog inte kolla själv! Men det får jag ju inte göra.. Tråkigt!!

Nu ska jag sluta klaga här och istället kolla på min syster som har cam på och sitter i Afrika just nu! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0