10.30

Det är första juni idag!! Det är helt sjukt vad tiden går fort.

Jag vaknade upp för en stund sedan. Har lite ont i halsen och är förkyld. Men med min så kallade tur, så försvinner det ju inte heller. Typiskt. Nu när min syster varit här över helgen så ser ju självklart mitt rum ut som jag vet inte vad.. så jag måste ta och städa det innan jag själv blir galen över det. Hehe... och sedan ska jag sätta igång med att plugga till mitt prov som jag har imorgon. Känns inte riktigt roligt att sitta inne när det är så himla underbart väder ute. MEN, efter att jag gjort provet imorgon så lär jag vara så himla glad. Tror inte ni fattar hur glad!!

Nej, nu ska jag sätta igång. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0