Torsdagkväll

Denna dagen har ägnats åt att slappa. Jag har inte gjort något mer än att ligga i min pojväns säng/soffa hela dagen och det har faktist varit behövligt. Men efter ett tag så kände vi att det är dags att ta tag i våra liv och duscha och sedan gå handla.
Efter att vi varit och handlat mat och annat gott, så sitter vi i lägenheten igen. Claes gick ner till en vän en stund och jag sitter här och kollar på tv och bloggar.

Igår så hängde jag med några vänner och grillade. Det var jättemysigt och det var även en bra dag! =)

Är rätt så trött, men det är inte läggdags än! Väntar på att min älskling ska komma tillbaka så att vi kan kolla på film ihop innan det är läggdags.
Ha en fin kväll! Puss!


Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO

Sv: Det värsta av allt är väl att jag säger till honom hur sårad jag blir och att han varje gång lovar att bättra sig men sen helgen efter är det samma sak igen.

2010-07-15 @ 21:17:08
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0