Tisdagkväll

Tiden går så himla fort och idag har det gått riktigt fort. Känns inte som att jag vill att tiden ska gå jättefort nu, för sedan är det ju skolan som börjar igen.. Åh!! Men det är ett tag kvar, så nu ska vi inte ens dra upp det. hehe.

Annars så har jag hunnit med att fräscha upp mig själv och äta. Nu sitter jag här och ska strax byta om till lite mer så kallade träningskläder. Nej, jag ska inte riktigt träna men det blir ju endå motion när man väl är ute och går.. Jag ska ut med Stephanie och köpa en grej och sedan hämta mina två par nya skor från Nelly. Hoppas dom passar och är lika fina som på bild! Dock använder jag ju knappt klackar, för det finns inte så mycket och använda det till här, men ska nog ha på mig dom någondag endå!! =)

När jag kommer hem igen blir det att börja med uppdraget att lära mig franska och sedan kolla Sex and the City! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0