Tisdag

Fick ett sms innan där det stod om jag kunde vara barnvakt idag pga att mina föräldrar ska åka till Göteborg. Självklart kunde jag ställa upp och när jag väl beställde taxi och åkte hem, hade tyvärr inget busskort på mig eller pengar på min mobil, ifall så åker jag hem och när jag kommer hem så är det INGEN hemma. Utan ungen jag skulle passa är och badar och mina föräldrar har redan åkt.. Lite tråkigt, då hade jag inte behövt åka hem redan nu för att vara barnvakt om ungen endå inte kommer hem på ett tag.

Oj, nu knackade det på dörren och jag hade visst glömt mina nycklar utanför dörren.. Känner mig vimsig idag!!

Ifall, nu ska jag byta om och sola på balkongen.. Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0