Tidig morgon

Hallå allihopa!

Hade en skit dag igår tills jag mötte upp min vän Steph och vi bestämde oss för att ta oss några drinkar och sitta ute vid en park. Det var hur härligt som helst. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Vilka roliga minnen vi har haft tillsammans, helt sjukt vad vi satt och skrek/skratta. Folk måste trott att vi var galna..
Sedan gick vi vidare till Adam och Cleez där det var lite folk. Var väldigt trevligt där också.
Kvällen slutade med att jag och Steph gick enda hem! Men vi hade ganska mycket och prata om då också, så det gick fort.

Har knappt sovit mycket inatt och det känns verkligen kan jag säga. Är hur trött som helst och jag ser inte riktigt okej ut.. Mår illa för den delen också. Alkohol alltså.. Men det var så värt det. Skulle åkt iväg till Göteborg med min syster idag egentligen.. får se om jag orkar iväg senare, vilket jag inte tror, för jag lär sova bort dagen..

God morgon alla som är uppe nu eller ska till jobbet!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0