SUNSHINE

Har varit en ganska bra dag trots allt. Har varit och handlat, varit barnvakt, sedan åkte jag & Stephanie till lägenheten och var där och myste och hade färgkalas. Vi fick äta pizza och glass, vilket smakade jättebra! Runt tio tiden så åkte vi hem till mig igen för att återigen vara barnvakt i två timmar tills mina föräldrar kom hem. När Steph hade lämnat mig, så spelade jag Tekken6 med min lillebror. Det var ganska roligt.

Dagens resultat är att jag är så trött och kommer att sova underbart inatt. Ska kolla klart på en serie och sedan lägga mig. Behöver flera timmars sömn så att jag kommer upp i god tid imorgon så att jag/vi hinner till Systemet.
Imorgon har vi alltså planer!! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0