SATURDAY

Oj vilken bra helg jag har haft och den blir bara bättre. Har hängt med min pojkvän hela morgonen och sedan stack vi iväg till hans kusin för att äta middag och kolla fotboll. Väldigt trevligt! Efter att vi varit där så cyklade vi till Tobbe, där vi sitter just nu och kollar på tv. Vi ska grilla och kolla på fotboll ikväll. Låter väldigt trevligt! =)

Igår så var det fredag vilket innebar att jag och Steph var i Göteborg och shoppade. Fick med mig en hel del kläder hem och det känns greato att kunna fylla på sin garderob. Behöver mer sommarkläder. Men det var roligt ifall! =)

Nu ska jag istället njuta av det varma vädret, helt SJUKT vad varmt det är och umgås med vännerna och min underbara pojkvän!! =) Oj, vad jag är lycklig och allt är så hmila underbart just nu!!

Ha en fin lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: stephanie

skulle du inte på bion idag mes?

2010-07-03 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0