nolltvånolltre

Min lördag har varit bra, men konstig, med väldigt blandade känslor. Men trots det, så har jag haft det bra.

Har hängt med Stephanie hela dagen. Vi har köpt alkohol, ätit glass i det fina vädret, hängt med Adam och druckit, träffat på annat folk, suttit i en lägenhet i våran ensamhet och pratat om allt mellan himmel och jord och det bästa av allt är att jag fick träffa min älskling för att pussa och krama honom!! Han kom hem tidigare än väntat, så var tvungen och passa på.
Som ett avslut på denna kväll så stack jag och Stephanie iväg till min syster och hennes pojkvän där det var lite kalas. Eller ja, dom satt och drack lite så vi joinade dom. Var roligt och sedan var det dags för oss att cykla hem till Skene, vilket gick ganska bra trots allt..

Nu vill jag inget annat än att lägga mig i sängen och sova ut.. Är så himla trött!! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0