Livet är inte alltid lätt.

Har spenderat min kväll genom att hänga med Stephanie ett litet tag och sedan har jag varit hemma och lagat en god middag till mig själv. Det förtjänar jag och inte ofta jag gör det heller. Sedan har jag suttit i min säng med datorn i knät och lyssnat på musik som får mig att må bra. Funderingar har det varit på allra högsta grad idag.

Gjorde ett försök att lägga mig innan, men det gick helt enkelt inte. Så jag fick sätta på datorn igen.. Tragiskt vad mycket jag sitter vid datorn, inte roligt alls att göra det egentligen. MEN, det är en annan femma.
Nu känner jag att ögonen verkligen sviker mig, så jag ska lägga mig igen.

Imorgon blir det sol och bad om vädret tillåter, vilket jag hoppas. Sedan måste jag packa och sådant som hör till, för sedan ska jag min pojkvän semestra ihop!! =) Lääängtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0