It's friday!

La mig vid halv fyra inatt och vaknade klockan åtta för att sedan cykla hem till min pojkväns föräldrar och hämta upp en sak och sedan ta taxi hem. Det var jobbigt skall jag säga er, MEN jag överlever ifall. Dock är jag så trött så det känns som att jag ska somna när som helst, men det finns ingen tid för det.

Har spenderat dagen med att vara hemma en stund för att träffa mina föräldrar och sedan åkte jag och min lillebror som jag är barnvakt åt till min pojkvän. Vi har suttit ute och njutit, spelat och ätit god middag. Snart ska vi iväg och lämna söta hunden Enso och sedan ska vi handla mat tills ikväll!
Vi ska nämligen grilla ett gäng och dricka lite gott. Ser fram emot det, om jag inte hinner somna innan dess.. hehe. Men det är en helt annan femma.

Hoppas ni får en fin kväll. Och ja.. Jag och Claes har 11månader ihop efter tolvslaget. Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0