Hurtful

Hej allihopa!

Klockan är väldigt mycket, men jag känner inte alls för att lägga mig och sova, fast jag egentligen borde. Istället sitter jag uppe och lyssnar på världens bästa Erik Hassle som fyller mitt hjärta med glädje med hans låtar. Hade tänkt och sitta uppe ett litet tag till och sedan lägga mig.

Annars så har jag hängt med Steph hela kvällen och det har varit greato. Vi hade en hel del och prata om, så det gjorde vi och sedan blev det kvällsmat och glass som avslut på denna kväll. Älskar kvällar då man nästan gör ingenting, men endå gör man saker.. Ja, det låter nog konstigt men det är så det är.

Tror jag tar mina saker och sticker iväg ett par dagar, här gör jag ingen nytta endå. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0