Home again

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat en vecka med min pojkvän. Det har varit en bra vecka!! =) Jag saknar honom redan, men jag tackar ännu en gång att vi bor så nära varandra.

Annars så kom jag hem för ungefär en timma sedan. Har hunnit packa upp mina saker och även städat lite i rummet. Efter det tog jag en behövlig och skön dusch. Nu sitter jag här och kollar på Vänner. Orkar inte röra mig någonstans, men måste ta på mig och sedan äta känner jag.

Har ett mål att försöka lära mig franska själv!! Vilken utmaning säger jag bara, men jag ska nog klara det. Är rätt svårt, men det får ta sig sin tid. Är inte meningen att jag ska lära mig det fullt ut, för det lär ju ta evigheter, men lite ord/meningar osv. Så nu har jag fixat fram franskaböcker och sådant som behövs. Hehe, känns gött och äntligen ta tag i det. Så nu blir det lite så kallat "plugg" denna sommaren också!

Kommentarer
Postat av: stephanie

u goo girl så kan vi konversera lite på franska ihop sen da ;)

2010-07-20 @ 19:26:07
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0