Garderobs...


Låg ute på balkongen ett tag men sedan blev det plötsligt tråkigt.. Så jag bestämde mig för att ta tag i min garderob. Håller på att hänga upp kläder/slänga kläder.. Och det värsta av allt är att det ligger en stor hög med jackor/kläder/trosor osv på golvet som ska slängas/läggas in i en annan garderob och jag ORKAR verkligen inte..
Att det ska vara så jobbigt, eller så är det bara jag som är väldigt lat!!


Update: Äntligen klar!! Slängde in det sista i en annan garderob.. Tog mig ifall en glass och nu kollar jag på Christine och efter det Vänner. Sedan ska jag hoppa in i duschen och laga middag. Ibland är det skönt att vara ensam hemma!! Hade velat bo ensam, men det är några år kvar tills dess. Tyvärr!

Sedan får vi se om jag och Stephanie träffas lite.. LATEER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0