FREDAG

Har inte haft tid för bloggen de senaste två dagarna. Så vad har jag gjort? Jo, jag har hängt med Steph först och främst. Sedan har jag varit med min pojkvän hela dagarna och inte gjort mycket mer än att chilla och ha det mysigt! =) Jag älskar mig & Claes ihop, det är som att vi är ämnade för varandra.. hehe.

Annars så har jag spenderat lite av dagen genom att vara med min pojkvän och sedan gått ärenden med Samah och Christoper. Nu sitter jag hemma och har duschat. Kollar på Jims Värld och ska strax äta.

Lite senare ikväll ska jag och Steph iväg till våran nya lägenhet!! Nej, nu skoja jag.. Det är Claes och Adams lägenhet, men dom är borta över helgen, så då har vi fått låna den. Ska bli roligt!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0