Bra dag

Har spenderat dagen med Stephanie i Borås. Vi åkte in för att byta ut/köpa en sak och sedan shoppade vi lite! Fick med mig hem en hel del som tex tröja, trosor, klänning, linnen osv. Det är skönt att kunna fylla på garderoben nu när jag känner att jag behöver kläder. Sedan åt vi och sedan tog vi bussen hem.
Jag hoppade av vid min pojkvän som mötte mig vid bussen och har hängt med honom hela kvällen. Jag köpte även med mig en överraskning till honom!! =) Har haft en väldigt bra dag!

Nu sitter jag hemma och har precis tryckt i mig lite mat. Kollar även på Sex and the City och sedan blir det alla roliga serier som går så här sent på kvällen. Efter det så är det läggdags. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0