Allt och inget

Nu är det måndag igen!! Vad dagarna går fort, det är helt sjukt. Men inget och klaga på! Har hängt med min pojkvän och hans familj hela dagen. Vi har varit på Borås Djurpark och det har varit jättetrevligt.
Det var varmt, alldeles för varmt, men det var bara att stå ut med det! Var rätt coolt att se alla djur som finns där och jag köpte med mig hem ett litet sött gosedjur som vid namn just nu heter Nöffis. Det är alltså en gris jag köpte! Den ligger just nu hemma hos min pojkvän och får ligga kvar där.. Det finns en anlednig till att jag köpte precis en gris, men ni får inte veta varför.. Men det är sött ifall! =)

Annars så var jag så trött när jag kom hem så jag hoppade direkt in i duschen och sedan gjorde jag tacos. Nu sitter jag i min säng och kollar på tv. Känner att jag kan somna när som helst, men vill inte lägga mig än! Dock ska jag upp väldigt tidigt imorgon och ringa ett samtal.. Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0