30e juli 2010!

Det är helt sjukt vad tiden går fort. Inom tjugo dagar så börjar jag skolan igen. Detta sommarlovet har gått så fort!!

Vaknade upp vid halv elva och låg kvar en stund. Nu sitter jag här och gör inte mycket. Kollade ut och det såg nästan ut som storm av regn. Misstänker hösten börjar visa sig, men jag klagar inte direkt.. Fast det hade ju inte behövt regna så här mycket.

Vad händer idag annars? Ja, ingenting som vanligt. Kanske besöker min syster och hennes pojkvän. De är liksom lösningen på mina Jag-har-ingenting-att-göra-dagar.. Lovely måste jag säga! Fast först kanske jag ska fundera över OM jag ens kommer ut i detta vädret innan jag flyger bort, haha..

Nu: duscha som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0