25/7

Det märks att det är en riktig söndag, det regnar ju trots allt..

Annars så kom jag hem vid ungefär två inatt. Hade en bra kväll, men ett dåligt slut. Men så kan det också gå. Försökte mig på att somna, men det gick verkligen inte och tillslut gav jag upp. Mådde så dåligt så det blev jobbigt!! Tillslut tog jag tag i kragen mitt i natten och började att flytta möbler till mitt nya rum, så nu är det inrett och klart!! Känner mig sjukt duktig. Ett under att jag inte väckte resten av familjen..
När jag var klar med det vid ungefär sex/sju på morgonen, så gav jag det ett försök att som somna och det gjorde jag.

Har fått sova ett par timmar ifall, men hade behövt ett par till. Men jag orkar inte riktigt ligga i sängen, så jag ska hoppa in i duschen och sedan vila lite innan det är dags för tacos. Åh, vad gott! Lite senare ikväll åker jag och myser med min man som är sjuk!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0