23.14

Denna dagen har rent ut varit skit och nej det har inte berott på något speciellt förutom att jag ibland inte förstår mig på människor. Jag gör verkligen inte det. Hur tänker vissa ibland? Det är en jävla bra fråga!! Denna dagen har varit rent ut värdelös, men en dag som fått mig att inse många grejer.

Annars så har jag hängt med Steph nu ikväll och det har varit skönt. Någon som ställer upp för en och finns där, vilket jag nu fått bevisat att inte andra gör. Folk som till och med står en nära. Nej fyfan!! Nu är det över med all skit.

Saknar min syster Zahara som är utomlands och jag hoppas att hon snart kommer hem och hälsar på!!

Nu ska jag lyssna på underbar musik och koppla av. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0