1a juli

Torsdag idag och det känns ju ganska skönt.. Eller? Nej, dagarna har ingen betydelse längre, för alla känns likadana endå. Men imorgon är det fredag, vilket innebär helg. Och vad ska jag göra i helgen då? Jo, på fredag ska jag och Steph in till Göteborg och ha en minitjejkväll, vilket innebär att kolla på bio ockå. Vi ska se Terror på Elm Street. Längtar jättemycket! Och på lördag ska jag kolla på bio igen med Alexandra och Samah och då ska vi se Eclipse. Längtar seriöst så HÄÄÄR mycket!
Mitt i all bio så tänkte jag hänga med min boyfriend också!

Annars så fick jag besked om mitt gymnasieval. Kom inte in på det jag ville, så det känns ganska tråkigt. Men får se om det kan fixas eller så får jag se hur jag gör. Men det ordnar sig nog i vilket fall. Har fått städat mitt rum och möblerat om, känns hur underbart som helst. Fått in en ny säng också! Har fått sova på madrass i en vecka snart (när jag väl sovit hemma) så det är gött och ha en säng nu!

Min pappa fyller år idag så vi ska fira honom och sedan ska jag tillbringa min kväll genom att läsa engelska och sedan kolla tv. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0