19.11

Måndag idag och det har varit en bra dag. Har spenderat dagen med min pojkvän! Vi bor ju hos hans föräldrar just nu pga att dom är utomlands, så vi pasar på att umgås och njuta så mycket som det går.

Vi vaknade rätt sent idag och sedan kollade vi på film. När filmen var slut så fixade vi oss och cyklade till affären och finbageriet för att handla. Gjorde sedan ett besök hos min systers pojkvän och efter det cyklade vi hem igen.

Nu sitter han på övervåningen med en kompis och jag har kollat tv och städat hans rum. Klarar inte riktigt av när det ligger grejer precis överallt. Nu slappar jag bara och njuter av skön musik!! =)

Ska sitta kvar här ett tag till och sedan blir det jättegod middag och mys framför tvn/film! Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0