17.09

Har kommit fram till mycket idag. Jag hatar mitt nya rum, det är litet och jag får knappt plats med mina grejer. Inte nog med det.. ljuset är inte ens tillräckligt så det går inte och sminka sid där..Det suger rejält och jag saknar mitt gamla rum jättemycket. Vill bara ta en resväska och packa in mina grejer och bo hos någon annan ett tag. Jag klarar inte av mitt rum längre.. Åh, ni hör ju bara så hemskt det låter!! Någon som vill ta emot mig? Säg gärna till isf! hehe...

Och det var inte riktigt värt att åka in till Kinna, för då skulle jag behövt leta upp kläder och behövt fixa mig. Inte riktigt något jag är på humör för. Ännu en gång, ni hör ju hur jobbigt jag har det!! Men snart är det nog bättre tider, speciellt när jag åker!! Men det är inte ännu, så bara att stå ut..

Det positiva är att Zahara kommer nog hem i helgen och snart ska jag se Jose Gonzalez!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0