1333

Det blev alldeles för mycket mat på mc, men trots det så tryckte vi i oss varsin glass också. Har haft en mysig kväll, så det känns härligt att få gå och lägga sig för jag är verkligen ur trött. Inte konstigt med tanke på att jag knappt fått sömn inatt.

Sedan jag kom hem så har jag målat naglarna. Har gått ifrån det blåa till rött istället. Får se hur länge det håller innan jag byter till någon annan konstig färg, men det är så himla snyggt! Fick lite skuldkänslor för all mat jag/vi tryckte i oss, så jag gjorde lite träningsövningar också.. Duktigt måste jag säga. Undra om det håller i sig varje kväll? Haha.. knappast!

Ska lägga mig nu och tänker på min pojkvän som ska åka bort hela helgen. Känns lite tungt, för jag är så van vid att ha honom nära mig hela tiden, så detta känns som en utmaning för mig.. ( Claes, åååååk inteeeeeee!! ) Haha, nej nu ska jag skärpa till mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0