Stieg Larsson.

Jag har nog inte sett bättre svenska filmer än Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden. De filmerna är verkligen super bra! Jag har bestämt mig för att inte kolla på den tredje och avslutade delen i Millenniumserien förens jag läst ut boken. " Luftslottet som sprängdes " heter den. Jag började med boken innan och har kommit en liten bit bara. Det är ju 700 sidor och lite mer, så det lär ta en tid.. Men kan bli intressant och skilja mellan boken och filmen sedan! Vill se filmen nu, nu, NU!

Jag har gjort två saker sedan jag skrev här sist. Duschat och städat mitt rum. Jag ska nog sätta mig ner och läsa strax, men jag kan inte slita mig från datorn.. Jag tänkte spara spelandet till någon annan dag, jag är så otroligt trött. Vi hörs imorgon igen. Pussar!

PS. Mitt batteri på datorn hade dött, det var därför det inte gick och starta datorn.. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0