Sov gott!

Denna kvällen/natten har spenderats med Zarah och en bra killkompis som bor i Stockholm, men är här och hälsar på. Jag har inte skrattat och haft så här roligt på ett bra tag. Har varit kanon, ett plus i kanten. Ett mindre plus är att Zarah åker till Tunisien imorgon igen och kommer inte tillbaka på ett bra tag och killkompisen åker tillbaka till Stockholm imorgon, han har ju med skola som börjar nästa vecka. Men vi kanske inte ses förrens han tar sin student i sommar och jag längtar redan tills dess! =)

Jag ska strax lägga mig, klockan är alldeles för mycket och jag hade tänkt gå upp i hyffsat bra tid imorgon. Nu har min älskling gått och lagt sig, så ska nog med ta och göra det. Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0