Läggdags!

Nu på kvällen så har jag pluggat vilket förövrigt känns otroligt bra, för då slipper jag göra det imorgon! Jag har även renskrivit min låt ( två gånger!! ) som ska spelas in på tisdag. Har även varit ute en sväng med Samah & Alexandra och så har vi varit i affären och handlat godsaker. Sedan gick vi hem till mig och åt. Så har min kväll sett ut och nu sitter jag här och ska kolla på någon film/serie innan jag går och lägger mig hade jag tänkt. Är lite trött, men vill inte lägga mig och sova endå!

Annars så sätter en ny vecka igång imorgon, ännu en vecka närmare lovet och det känns bra! Denna veckan har jag inga prov alls och det är en underbar känsla, men dock måste jag sätta igång och plugga till två prov som jag har i nästa vecka. Ett av dessa prov är väldigt svårt, så måste nog sätta igång tidigt i veckan känner jag.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0